بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انتشار کمیک استریپ کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا

تاریخ انتشار:  4 تیر 1398 - 15:38

«بیست هزار فرسنگ زیر دریا» یکی از مشهورترین آثار ژول ورن است. نویسنده‌ای فرانسوی که به حق پدر ادبیات علمی – تخیلی نامیده شده است.

«بیست هزار فرسنگ زیر دریا» یکی از مشهورترین آثار ژول ورن است. نویسنده‌ای فرانسوی که به حق پدر ادبیات علمی – تخیلی نامیده شده است. بسیاری از پیشرفت‌ های علمی که او در آثارش پیش بینی‌ کرده است، امروزه به تحقق پیوسته‌ اند.

این اثر نخستین بار در سال 1870 منتشر شد و حالا ترجمه متن خلاصه‌ شده آن، به شکل کمیک استریپ، توسط نشر کتابستان منتشر شده است.

ماجرای کمیک استریپ بیست هزار فرسنگ زیر دریا از وجود هیولایی می‌ دهد که با سرعتی شگفت انگیز در دریاهای آزاد پرسه می‌ زند. از پروفسور آروناکس درخواست می‌ شود در این باره تحقیق کند؛ اما او چندی بعد زیر آب‌ ها زندانی می‌ شود! این کاپیتان اسرارآمیز کیست که سوگند خورده هرگز پا به خشکی نگذارد؟ آیا آروناکس و دوستانش موفق به فرار از این زندان زیر آبی می‌ شوند؟

بی‌ اغراق شاید بتوان ادعا کرد که کیفیت تصاویر این سری از کتاب ها در بین ناشران ایرانی بی‌ نظیر است. انتشارات کتابستان معرفت این اثر را با ترجمه حمیدرضا عرفانی‌ فر و با قیمت 25000 تومان منتشر کرده است.

 

وبلاگ اخبار برگزیده - topnews

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده