مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پویش کتابخوانی خانواده برگزار می‌شود!

پویش کتابخوانی خانواده برگزار می‌شود!

پویش کتاب‌خوانی خانواده با محوریت کتاب «دلبری دلبران»، از تولد حضرت زهرا (س) تا تولد حضرت علی(ع) برگزار می‌شود.

پویش کتاب‌خوانی خانواده با محوریت کتاب «دلبری دلبران» به همت انتشارات مهرستان و با هدف تحکیم خانواده و حفظ کرامت همسران با محوریت کتاب «دلبری دلبران» با موضوع مهارت‌های همسرداری طراحی و در حال اجراست.

«دلبری دلبران» عنوان کتابی است مهارتی در زمینۀ همسرداری که مخاطب در این کتاب، از توصیه‌ها و راهکارهای عملی حجت‌الاسلام محسن قرائتی که برگرفته از آیات و روایات است، بهره‌مند می‌شود. خانواده به‌عنوان اولین کانونی که فرد در آن قرار می‌گیرد، مهم‌ترین پایگاه یادگیری است.

زن و مرد به‌واسطۀ اینکه در هستۀ این کانون قرار دارند، باید از همان گام‌های نخست تشکیل خانواده، تدابیر لازم را برای مدیریت آن در نظر بگیرند. زن و مرد باید بدانند زندگی خود را می‌خواهند بر چه ارکانی پایه‌ریزی کنند: ایمان و تقوا برای رسیدن به آرامش معنوی، داشتن محبت برای حل‌وفصل مسائل و مشکلات زندگی، احترام متقابل و رعایت کرامت همسر، گذشت و نادیده‌گرفتن خطاهای یکدیگر و داشتن اعتماد که از اصول اولیۀ زندگی اجتماعی است. اینها موضوعاتی که در این کتاب مخاطب به صورت مفصل با آنها آشنا می‌شود.

علاوه‌بر موضوعات یادشده، مخاطب در ادامۀ مطالعۀ این کتاب با مهارت‌های شناختی، رفتاری، رشد معنوی و توجه به جسم نیز آشنا می‌شود. علاقمندان برای شرکت در این پویش و خریداری کتاب مورد نظر می‌تواند با مراجعه به سایت انتشارات مهرستان این کتاب را تهیه و در مسابقه شرکت نمایند. شایان ذکر است که برای نفرات برتر این مسابقه ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال جایزه نقدی و ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال جایزه غیرنقدی در نظر گرفته شده است.


منبع: ایبنا


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده